•   بر حسب ضرورت و طی هماهنگی های انجام شده در طول سال، یک نشست حضوری اعضاء در تهران و یک نشست مجازی هیئت امنا برگزار گردیده و مابقی هماهنگی ها به صورت تلفنی و اینترنتی بین هیئت امناء انجام شد.
  •  محل نشست سال دوم، طی نظر سنجی پیامکی، ایمیلی و تلفنی نهایتا برای شهر قم هماهنگ شد. همچنین در انتهای زمستان نیز تلاش گسترده ای شد تا درصورت امکان اردوی جنوب برای اعضاء به صورت خانوادگی مهیا شود که متأسفانه به دلیل عدم همکاری به موقع ناحیه بسیج تبریز به خاطر کمبود امکانات و نیز اعلام آمادگی اندک اعضاء منتفی شد.

  • لیست اعضاء و اطلاعات تماس خواهران و برادران توسط خانم زارعی و آقای زارع پور تکمیل گردید که در قالب فایل Excel موجود می باشد.
  • یک حساب بانک ملت توسط آقای نیک نژاد با موجودی اولیه 500،000 ریال افتتاح گردید. مبلغ 500،000 ریال دیگر توسط آقای زارع پور به این حساب واریز شد. مبالغ مذکور در هزینه های نشست سال دوم مورد استفاده قرار گرفت. همچنین کلیه هزینه های نشست سال دوم بالغ بر حدود 10،000،000 ریال، بین افراد داوطلب تقسیم شد که اسامی و جزئیات مربوطه در اختیار آقای زارع پور و سید حید هاشمی موجود می باشد. در نهایت حساب مذکور بعد از تحویل هیئت امناء، از کارکرد این گروه خارج شده و به صورت شخصی در اختیار آقای نیک نژاد قرار گرفت.
  •      کلیه مکاتبات گروه و اطلاع رسانی ها، قبل از راه اندازی شبکه مجازی «یاران ماندگار» در «گوگل پلاس»، از طریق ایمیل گروهی و توسط خانم شاه طاهری مدیریت و انجام پذیرفت. همچنین خبرنامه های گروه به این منظور استفاده گردید که آماده سازی و انتشار آن با زحمت های خانم شاه طاهری بوده است. آرشیو این خبرنامه ها از طریق خانم شاه طاهری قابل دسترس خواهد بود.
  •       اساسنامه صندوق با الگو گرفتن از اساسنامه صندوق موجود برخی از دوستان که تحت مدیریت مالی آقای فاضلی قرار داشت، توسط آقای دارابی تهیه شده و توسط آقای زارعی پور به هیئت امناء ارائه گردید. نظر هیئت امناء بر استفاده و تقویت صندوق موجود قرار گرفت که موضوع برای جمع بندی نهایی به نشست سالانه محول گردید.
  •      شبکه مجازی گروه با نظر مشورتی آقای کاظمی و به صورت آزمایشی در فضای گوگل پلاس و با همت آقای کاظمی و خانم شاه طاهری راه اندازی شد.
  •     در راستای تشکیل کارگروه کارآفرینی در بین اعضاء و با درخواست و پیگیری آقای رنجبرپور و هماهنگی آقای نیک نژاد، جلسه ای بین چندین نفر از صاحبان شرکت های کارآفرین در تهران از بین اعضاء و در محل شرکت سروهیدرولیک پویا تشکیل شد که نحوه استفاده و هم افزایی بین افراد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
           همچنین دوستان می توانند فایل مستندات کامل دوره اول هیئت امنای مجمع را از طریق لینک زیر دریافت نمایند.