مکان : قم حسینیه اهل البیت

(93/6/8)

پس از طرح موضوعات و نکات کلیه حاضران و بحث و تبادل نظر، موارد زیر به تصویب رسید:

·        هدف گذاری تشکیل جمع، مورد بحث و تبادل نظر مجدد قرار گرفت. در نهایت با نظر اکثریت اعضاء حاضر تصریح شد که هدف جمع، ایجاد ارتباط بین اعضاء جهت هم افزایی های موضوعی بین آنها می باشد.

·        تشکیل کارگروه ها در جمع به سه حالت: منطقه ای، موضوعی، موردی؛ به نظرسنجی گذاشته شد که طی آن مصوب شد تشکیل کارگروه ها به صورت موردی باشد و پس از طرح موضوع، هر کدام از اعضاء حسب تمایل بتواند درخصوص موضوع یا موضوعات هم اندیشی داشته باشد.

·        محدوده جمع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مصوب شد که تا نشست سوم سالانه، گستره جمع مشمول افراد بسیجی فعال موثر در دوره ریاست بسیج دانشجویی اول و دوم آقای متفکر آزاد و دوره آقای ایرانی باشد.

·        ساختار هیئت امنایی و دبیرخانه ای به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. تصریح گردید که ایجاد دبیرخانه جزو اختیارات هیئت امناء بوده و منافاتی با ساختار هیئت امنا ندارد. لذا ساختار هیئت امناء با مسئولیت تشکیل دبیرخانه لازم برای سال دوم نیز به تصویب رسید. همچنین تصریح گردید که هیئت امناء شأن اجرا و پیگیری اجرایی داشته و اختیار تصمیم گیری در چهارچوب کلی مصوبات نشست سالانه را دارا می باشد.

·        محل نشست سوم سالانه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. موارد پیشنهادی شامل: قزوین، مزرعه آقای رنجبرپور؛ مشهد؛ سرعین؛ قم؛ تهران، ویلای دماوند آقای دانشمندی؛ طرح گردید. آراء اخذ شده برای محل نشست از بین پیشنهادات فوق به ترتیب: تهران18 رای؛ قزوین 14 رای؛ قم 9 رای؛ سرعین7 رای؛ مشهد0رای؛ می باشد.

·        درخصوص اعضاء هیئت امناء جدید رای گیری شد که در نتیجه آقای رنجبرپور با 23 رای، آقای هاشمی با 22 رای، آقای یوسفی نژاد با 20 رای، آقای رازقی با 13 رای به عنوان اعضاء هیئت امنا انتخاب شدند. با توجه به مصوبه نشست اول سالانه، می بایست حداقل یک نفر از خواهران نیز به عنوان عضو هیئت امنا تعیین می گردید که به دلیل عدم حضور خواهرانی که بیشترین رای (خانم زارعی 14 رای، خانم شاه طاهری 8 رای و خانم جهانبخش 5 رای که البته ایشان حضور داشتند) را اخذ کرده بودند، مقرر شد موضوع توسط خانم جهانبخش پیگیری شود.