یا لطیف


با سلام

وبلاگ مجمع یاران ماندگار به مناسبت عید سعید غدیر افتتاح گردید. این وبلاگ مکانی برای اطلاع اعضا از فعالیت های هیئت امنای مجمع و نیز ارتباط بین اعضا می باشد. در این وبلاگ اخبار برنامه های آتی هیئت امنا، صورت جلسات، مصوبات و اقدامات هیئت امنا و اخبار فعالیت های سایر اعضا به اطلاع خواهد رسید.


گام اول در ارتباط گیری، داشتن اطلاعات به روز و دقیق از وضعیت فعالیت کنونی اعضا می باشد. لذا در منوی بالای وبلاگ فرمی جهت ثبت مشخصات اعضا طراحی گردیده است، خواهشمندیم با کلیک بر روی منوی"فرم مشخصات اعضا" و صرف چند دقیقه وقت، اطلاعات به روز شده از وضعیت تحصیلی، کاری و فعالیت های خود را در اختیار ما قرار بدهید. بدیهی است اطلاعات شما به صورت کاملا محرمانه و دور از هرگونه دسترسی غیر متعارف خواهد بود.

 

تا کنون در دوره اول هیئت امنا 4 خبرنامه منتشر گردیده که به صورت ایمیل برای اعضا ارسال شده است. اکنون علاوه بر ارسال ایمیلی، می توانید از منوی "خبرنامه" این خبرنامه ها را دریافت نمایید.

 

کلیه اعضا می توانند از طریق منوی "تماس باما" نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به اطلاع هیئت امنای مجمع برسانند. منتظر و چشم به راه همراهی شما دوستان خواهیم بود.


 

با احترام


هیئت امنای مجمع یاران ماندگار