***  مژده مژده مژده  ***
صندوق مجمع در آستانه افتتاح .
یه دوستی میگفت خدا کنه در آستانه افتضاح نباشه ! ! !

بالاخره بعد از چندین دور چرخیدن کره پلوتون به دور خورشید ، صندوق قرض الحسنه مجمع یاران ماندگار بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز به مسوولیت آقای یوسفی نژاد و با دو معاونت آقایان رنجبر پور و فاضلی معصوم در آستانه افتتاح قرار گرفت .
انواع و اقسام وام قرض الحسنه ازدواج در هتل پنج ستاره ، خرید ماشین پورشه ، خرید پنت هاوس و . . . آماده نام نویسی خواهد بود ! ! ! 

هیئت مدیره صندوق با ابراز خرسندی نسبت به شروع به کار عملی صندوق مجمع در یک یا چند ماه آینده ، امیدوار است شروع به کار صندوق جرقه و فتح بابی باشد برای کارهای مهمتر ، بزرگتر و اثرگذار تر از صندوق . اگر چه همیشه تلاش بر این است که این سنت حسنه هیچ گاه روی زمین نماند .

 همچنین هیئت مدیره فعلی از همه اعضای هیئت مدیره های قبلی بابت تلاش های به عمل آمده و اعضای مجمع به خاطر صبرشان در تشکیل صندوق تشکر و قدر دانی کردند .

موارد انجام شده توسط هیئت مدیره صندوق مجمع :
1 - تشکیل جلسه سه نفره در ماه مبارک رمضان جهت بررسی و اصلاحات مورد نیاز بر روی اساس نامه صندوق از جمله نحوه عضویت ، منابع ورودی مالی ، نحوه اختصاص وام ، ضمانت و پرداخت اقساط آن و . . . به منظور ارائه به هیئت امنای مجمع برای تصویب و تایید نهایی .
2 - تشکیل گروه هیئت مدیره صندوق در فضای مجازی برای پیگیری کار های صندوق مثل تهیه فرم عضویت و . . .
 بدون نیاز به برگزاری حضوری جلسات .
3 - افتتاح حساب بانکی مشترک دو نفره برای مبالغ ورودی و خروجی صندوق .
ان شاء الله با شروع به کار صندوق در صورت نیاز گروه یا کانالی هم در فضای مجازی برای همه اعضای صندوق شکل خواهد گرفت .